Informacja o prowadzonych rejestrach, ewidencjach i archiwach.

W M艂odzie偶owym Domu Kultury im. dr. H. Jordana w Siemianowicach 艢l膮skich, prowadzone s膮 nast臋puj膮ce ewidencje, rejestry i archiwa:

  • Dziennik korespondencyjny
  • Zeszyt kontroli
  • Rejestr wypadk贸w
  • Rejestr skarg i wniosk贸w
  • Rejestr um贸w
  • Rejestr upowa偶nie艅/za艣wiadcze艅
  • Rejestr szkole艅 BHP
  • Rejestr skierowa艅 na badania
  • Ewidencja zatrudnionych pracownik贸w i ich czasu pracy
  • Dzienniki zaj臋膰 pozalekcyjnych
  • Dzienniki z p贸艂kolonii
  • Akta osobowe pracownik贸w
  • Akta osobowe by艂ych pracownik贸w
  • Listy p艂ac
  • Karty wynagrodze艅 pracownik贸w
  • Plany finansowe
  • Sprawozdania GUS
  • Rejestr zwolnie艅 lekarskich
  • Rejestr urlop贸w
  • Ewidencja piecz臋ci urz臋dowych i piecz膮tek
  • Rejestr uchwa艂 Rady Pedagogicznej
  • Rejestr zarz膮dze艅 dyrektora M艂odzie偶owego Domu Kultury im. dr. H. Jordana w Siemianowicach 艢l膮skich
  • Rejestr inwestycji i remont贸w (ksi膮偶ka obiektu budowlanego)
  • Rejestr Zam贸wie艅 Publicznych
  • Ksi臋gi inwentarzowe

M艂odzie偶owy Dom Kultury im. dr. H. Jordana w Siemianowicach 艢l膮skich,聽przechowuje w "archiwum":

  • Dokumentacj臋 pracownicz膮
  • Kroniki dzia艂alno艣ci merytorycznej instytucji
  • Dokumentacja (dzienniki)
  • Dokumentacj臋 ksi臋gowo-finansow膮
  • Umowy cywilno-prawne

M艂odzie偶owy Dom Kultury im. dr. H. Jordana w Siemianowicach 艢l膮skich,聽gromadzi w "archiwum" akta niezb臋dne w bie偶膮cej pracy, akta osobowe i p艂acowe.聽Na podstawie przechowywanych akt w archiwum, sporz膮dza si臋 za艣wiadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, kserokopie akt osobowych i p艂acowych.



Poprawiony ( wtorek, 14 czerwca 2022 14:47 )