Zasady funkcjonowania Sekretariatu M艂odzie偶owego Domu Kultury im. dr. H. Jordana w Siemianowicach 艢l膮skich

Sekretariat plac贸wki przyjmuje podania, wnioski i pisma interesant贸w.

Korespondencj臋 mo偶na dostarczy膰 osobi艣cie,聽drog膮 elektroniczn膮, w tym za pomoc膮 Elektronicznej Skrzynki Podawczej,聽drog膮 pocztow膮 (patrz - dane teleadresowe).

Sprawy s膮 rozpatrywane z zachowaniem trybu聽i termin贸w zgodnych z kodeksem post臋powania聽administracyjnego.

Sekretariat plac贸wki udziela szczeg贸艂owych聽informacji dotycz膮cych sposobu za艂atwiania spraw.

Skargi i wnioski przyjmowane聽s膮 w godzinach pracy sekretariatu.聽Zgodnie z Art. 35 K.P.A. niezw艂ocznie s膮 za艂atwiane sprawy kt贸re mog膮 by膰 rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stron臋.聽Skargi i wnioski mo偶na sk艂ada膰 pisemnie, za pomoc膮 poczty elektronicznej, a tak偶e ustnie do protoko艂u.聽Sprawy wymagaj膮ce uzgodnienia lub przeprowadzenia post臋powania wyja艣niaj膮cego oraz badania akt s膮 rozpatrywane i za艂atwiane najp贸藕niej w terminie jednego miesi膮ca od daty otrzymania sprawy.聽Skargi i wnioski nie zawieraj膮ce imienia i nazwiska oraz adresu wnosz膮cego pozostaj膮 bez rozpoznania.


Godziny urz臋dowania sekretariatu:

od poniedzia艂ku do pi膮tku w godzinach od 8:00 do 18:00



Poprawiony ( wtorek, 14 czerwca 2022 12:59 )